Bloppis

Heluuu tillbaka från stan med Magdalena nu. Ellie är sjuk så hon blev tvungen att banga från bloppisen. Hittade en massa grejer jag vill ha men hade inte så mkt kontanter och med tanke på thailand så kan jag inte spendera så mycket men det blev lite grejer ändå. Spenderade exakt hundra kronor och för det så fick jag en batman t-shirt, ett mimmi-linne, ett par replay-jeans och ett as snyggt halsband. Man borde fan dra på loppisar oftare, alltid så jävla billigt eftersom människorna vill bara bli av med sina grejer.


Bloppisen var i en liten butik (minns ej namnet) nånstans på Östermalm, det var väldigt trevligt, träffade massa bloggare som jag hade ingen aning om vilka det var (läser aldrig bloggar (a) hehe), blev bjuden på massa söta, skit små, goda cupcakes och på vin. Var tyvärr en väldigt liten loppis så jag och Magda blev där bara typ en timme, efter det lämnade lämnade vi bloppisen och drog till burger king där vi käkade massa fett och blev kvar till typ halv tio sen drog Magda för att festa och jag rullade mig hem eftersom jag jobbar imorn.
Blir nog säkert läggdags för mig snart, ska se om jag orkar sätta på någon film. PUSS!

Kommentarer
Postat av: yoggi

jätte fina grejer gumman! vill också ha replay jeansen, booo!

2010-12-16 @ 03:04:44
Postat av: maggan

yeeeeeeeeeeeeeeeeei maggan & roxi = shoppa på loppisar istället för riktiga affärer !!!

2010-12-16 @ 15:51:17
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0