Busy Busy ^^

Äntligen hemma efter 6 timmar som barnvakt och en och en halvtimmes restid. Skulle ta lite mindre än en halvtimme men fick vänta på roslagsbanan en halvtimme och sen min buss i en halvtimme. I kylan oxå.. skit kul!

Haft lite fullt upp så har inte hunnit blogga, i torsdags så jobbade jag och när jag kom hem hade jag typ 20 min på mig innan jag skulle hoppa på bussen och åka till Harry B James där det var Bandit fest. Jag och Magda drog dit för att se Royal Republic men dem fastnade i snöstormen och kom aldrig. Men vi fick se Frank Turner (aldrig hört honom förut men tyckte att han var jävligt bra) och Bandit Metalizers som består av Bandits DJs, dem körde covers och var oxå jävligt bra :) Kom hem vid 5, däckade på 3 sek och dagen efter skulle jag till jobbet men försov mig och vaknade 10 istället för åtta. Lyckades iaf bara komma en halvtimme försent och fick jobba till stängning och när jag kom hem blev det film med Ellionor, blev little Nicky och Pride & prejudice.
Sen så har vi idag och den historian vet ju ni redan ^^

Imorn blir det lat-dag och på måndag tillbaka på OnOff :) Nu blir det, suprise, suprise, FILM. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0