Byebye OnOff

ska försöka klämma in ett blogginlägg innan jag somnar på soffan, har tyvärr hamnat i matkoma (a)
Fortfarande inte så mkt som händer i mitt liv, wiii, men hade iaf min sista dag på OnOff idag och det var bara några timmar. Kommer bli skit trist att inte jobba där nån mer för trivdes verkligen på den där lilla OnOff och kom jätte bra överens med alla som jobbade där. Fick bli en kram till alla där och nu hoppas jag att jag får iaf några gånger i januari. 
Men nu när jag inte jobbar längre är dags för att förbereda för thailand, typ bara 20 dagar kvar och har sjuuukt mycket att göra. En lista ska skrivas!! Fast inte nu 

Slutade iaf klockan fem och efter jag sa adjö så tog jag första bussen hem, handlade käk på lidl och vid sex, lagade maten och nu ligger jag här helt död. Imorn ska jag försöka fixa visum, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0