Duktig Roxy

Har precis kommit hem från centrum och hämtat mitt legg från polisen, tappade bort den för mer än en månad sen och den har varit hos polisen under typ två veckor, har bara varit för lat för att hämta. Mamma blev lite sur igår för att jag inte hade hämtat den och då lovade Magda som sov över hos mig att hon skulle ta mig till centrum idag och hämta den så kunde hon passa på att köpa hår färg och lite andra grejer. 
Igår efter jag jobbade var vi även i centrum för att köpa lite julklappar, Magda hittade alla sina men jag hittade bara till syrran. Ska nog köpa mammas på torsdag :) Efter centrum drog vi hem till mig och kollade på Schindler's list med Fne och sen när han drog så kollade vi på the Runaways. Båda, på heeelt olika sätt, var jätte bra filmer :)

Ikväll kommer min farfar hit så det blir städning för mig idag och tyvärr blir det snabbmat till middag, kan glömma att bli skinnyas till Thailand ^^ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0