Filmpathetic

Vilken jävla värdelös dag jag har haft asså :P Innan mitt senast inlägg gjorde jag NADA, kollade på tv, laddade ner filmer satt inne på facebook ectect. Efter inlägget, alltså runt tre har jag gjort ännu mindre, bara sett film efter film. Började med att se The nutcracker prince, sen blev the hangover och nu har jag precis sett klart Shrek 4 (den som sa till mig att den var dålig och inte värd att se måste jag nästan slå till, den var ju AWESOME!).
Den resterande tiden som finns kvar av denna kväll kommer jag nog använda till att kolla på ännu en film, antingen blir det baby mama som ska precis börja på 3an eller så blir det the santa clause som jag håller på att ladda ner ^^ Börjar iaf se baby Mama och om den suger så sätter jag bara på the santa clause istället :) 
Efter det blir det troligen läggdags, jobbar imorn och även om det gäller bara 4 timmar så vill man vara iaf lite pigg och glad! :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0