Filmtastic!!

Känner att jag ska försöka hålla mig så aktiv som möjligt på denna blogg, ändå om jag har absolut ingenting att skriva om.
Igår blev det film som sagt, blev "Mr. Magoriums Wonder Emporium", värdelös otecknad barnfilm, så det är ju ingen överaskning om jag kommer och säger att jag gillade den (a). Började se Open Season 2 direkt efter men däckade efter typ 5 min. Istället fortsatte jag se den idag och nu när den är slut kan jag inte komma på vad jag ska kolla på. Det är mörkt, det snöar, mamma är hos släkt så det finns inget annat att göra än att kolla på film hela dagen och jag har filmer att se men inga jag vill se just nu. Jag vill se mysiga filmer, barn eller vuxen spelar ingen roll. En julfilm kanske, någon fantasyfilm eller helt enkelt bara någon skit barnslig. Har iofs precis laddat ner The nutcracker film som är en tecknad film från 1990. Inte sett den sen jag var typ 8 år men jag har för mig att jag älskade den och jag brukar oftast fortfarande älska filmer som jag älskade när jag var liten. Ja fan, den kör jag!! :D
Om någon vill komma och mysa med mig under täcket och kolla på film så är det bara att slå en signal ;)
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0