Fy för vinter!

Fy vad jag hatar vintern! Det är för kallt, hellre så svettas jag än att jag fryser. Eller nej kanske inte men på sommarn är det iaf soligt och så kan man bli brun. På vinterna är det ju bara äckligt och deprimerande. Jag brukar tänka att man ska ha pojkvän på vintern eftersom det är ändå för kallt att lämna huset och träffa annat folk och så kan man mysa under täcket. Och eftersom inte jag inte har någon så lämnar jag det äckliga vädret om typ 3 veckor och drar till thailand :D mohaha!!!!!

Idag har jag inte gjort mycket, njutit av att vara ledig så  man slipper åka kommunalt hela vägen till stinsen. Ända jag har gjort idag som har varit lite vettigt var att dra med mamma och farfar till centrum för att mamma skulle köpa några grejer och handla på systemet (självklart följde jag med till systemet ;D). Fyfaaaan va mycket folk det var! Hatar sånt, får typ klaustrofobikänsla när det blir så mkt folk (a)
Är fan helt slut nu så ska ligga och dö lite på soffan med en varm kopp glögg och nötter ^^ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0