God fortsättning?

God fortsättning säger man väl nu?
För mig kan jag inte riktigt säga att det är en iaf, spendera 9 timmar på onoff i ett öde centrum är inte precis det roligast... På elgiganten där är det mkt folk, men fan inte här. Man kanska borde söka jobb där istället när man kommer hem från Thailand ^^
Har rast nu iaf så medans jag skriver här så försöker jag äta min julmat med endast en kniv. Går ju sådär.. mmmmm! Mumsiga prinskorvar, revbenspjäll och kokt potatis :D

Började halv åtta idag och tack gode gud så skjutsade mamma mig, skulle behövt åka ca halv 6 istället för 7 annars. Bussarna går inte så ofta på helgdagar "/
Skönt är iaf att jag slutar om ca 4 timmar och att mor min ska hämta mig, då kommer hon även få sin fina soda stream som är på halva priset just nu. Så intressant är mitt liv just nu, ska försöka lyckas äta resten av maten nu ^^ puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0