Hola partypeople!

Heluuu igen! :) Sitter i soffan och försöker övertala mig själv att äta några weirda wanna be potatisbullar som syrran har gjort (går inte så bra). Är fortfarande lite bakis från igår, blev lite mer dricka än tänkt. Kvällen började iaf med att jag och Magda kom till Harry B James runt 10 och snabbt så fastnade vi med några läskiga norrlänningar. Dem var jättre trevliga i början men sen så börja dem bli as på. Lyckades bli av med dem tillslut och träffade några as roliga snubbar från Lidingö som var jäääävligt packade. Men dem fick oss att skratta iaf. Senare på kvällen, skulle gissa runt 12 så kom resten av vårat sällskap, Blaff, Mackan, Wille, Knirken och två snubbar jag aldrig träffat förut. Vid det laget var jag rätt så packad och allting blev ganska luddigt. Vi tog taxi strax innan stängning till Mackan där jag upptäckte att jag hade på mig en t-shirt jag aldrig sett innan. Tydligen hade Wille tagit den från nånstans och gett den till mig xD 
Runt 5 så blev vi alla utslängda från Mackan och jag och Maggan vandrade hem till henne. Tydligen så bodde hon ganska nära. Däckade iaf runt 6 och sov som en stock :D
Nu ska jag kämpa i mig potatisgrejerna, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0