Jävla skitkyla!!

Det här var typ andra eller tredje natten i rad som jag drömde att snön hade försvunnit och man kunde gå runt med kofta. Blir alltid en lika stor besvikelse varje morgon som jag skyndar mig och kollar ut genom fönstret. Det värsta med den här snön är vad den har gjort med min hälsa. Igår hade jag knappt sovit något och var trött som stryk mot kvällen, jag trodde det var anledningen varför jag började snuva och hosta som fan på kvällen. Tänkte att om jag går och lägger mig tidigt och bara får sova ut så mår jag bättre dagen efter. Nu har jag sovit ut och jag mår piss. Ingen feber tror jag men riktigt förkyld. Även fast denna förkylning så ska jag ut i kylan igen. Idag är min första riktiga dag på OnOff, ska få stå i kassan och sånt och jag tänker inte missa den, även om jag kommer skrämma iväg kunderna med mitt hostande ^^ Behöver dessutom pengarna och när jag kommer hem så kan jag alltid vila under ett varmt täcke hela kvällen lång.
Hoppas som in i helvete att det inte blir värre tills imorn, om det är som nu så klarar jag mig, inte värre bara. Imorn fyller nämligen min älskling Magdalena 19 år och det ska bli god middag och dricka och krogen. Men jag brukar sällan bli as sjuk så det är nog lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0