Jul snart! :D

Sitter i soffan med syster och farfar och laddar ner sjuuuukt många disneyfilmer, klassiker endast så klart, som jag kan bara ta och kolla på så fort jag känner mig lite nostalgisk ^^
Jul om mindre än två timmar och än har jag inte slagit in alla paket men det läggs på min "to-do-list" för imorgon.
Först av allt måste jag försöka dra mig upp vid 9, fixa paketet, äta frukost, fixa mig lite, åka till kyrkogården senast 11, komma hem igen, göra sig finfin och sedan kolla på Kalle Anka och fira härlige jul :)
Ska förska ta en del bilder imorn och lägga upp dem här. Ska förska dra mig till sängs nu, är dödstrött.
God natt och God Jul i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0