Lata sig ftw!

Hola! Sitter hemma med Ellionor och kollar på operation skönhet, lite för äckliga scener för min del därför jag gömmer mig bakom datorn ^^
Är ledig idag och imorn så igårkväll hämtade Ellie mig från någonstans i Sollentuna och tog oss hem till mig. Som längst har vi gått till Lidl som ligger 20 sek från mig för att köpa läsk annars har vi bara latat oss här och kollat på film.
Att gå ner 5 kilo till Thailand har inte gått så bra som ni kanske kan förstå (a)
Fan det börjar närma sig nu och än är det massa som ska fixas, t.ex. att få ihop 5-10000 kr till, vilket jag inte har någon aning om hur "/, måste även fixa visa och göra en lista om vad som ska köpas innan resan. Men jag är rätt säker på att det ordnar sig! :) 
Nu ska jag se om jag kan övertala Ellie att kolla på någon film eller liknande istället ^^ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0