LYCKLIG!!!!

Varje gång någon frågar mig vad mitt absoluta favoritband är så svarar jag alltid System of a down, ingen frågan om saken och ända sen jag var ungefär 13 år så har jag drömt om att få se dem live. När jag hörde att dem hade splittras så brast mitt hjärta och jag har alltid sagt att jag skulle kunna betala en förmögenhet att få se dem live iaf en gång innan jag dör. Igår fick jag höra att dem skulle komma till Metaltown och jag trodde seriöst att jag skulle dö. Tydligen så återförenades dem för bara två veckor sen och jag kan verkligen inte tro att det är sant, att jag typ drömmer för jag har verkligen intalat mig själv att jag aaaaaldrig kommer få se dem, och nu så kommer jag det!
Jag är nog den lyckligaste ungen i hela världen just nu! Och för göra det ännu bättre så ska dem spela på en festival som i London som heter Download Festival som har en sån jääääävla grym line up
Jag kommer göra allt för att få se dem så många gånger som möjligt i sommar, ska jobba stenhårt när jag kommer hem från Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0