Rastlös skitsak

Hello little friends, sitter hemma och göra absolut ingenting ^^ 
Idag har jag varit i stan och fikat med Ludvig och efter det åkte jag till centrum och hälsade på Ellionor som hade rast i en timme. När hennes rast var slut så dröjde det en halvtimme tills min buss skulle gå, kikat lite på vad jag ska köpa till syrran och mamma, står fan helt still. Vafan vill dem ha?!
Är lite rastlös idag och äntligen taggad på att dra ut, sällan det händer, men idag är jag fan taggad! Vill sitta på typ Harry B, dricka några öl och lyssna på den grymma musiken. Men ingen var taggad på det så det blir väl hemma kväll för mig ^^ 
Men på torsdag ska jag banne mig på Harry B, även om jag måste typ dra dit ensam, är fan Banditfest där då :D Kanske lika bra att jag inte drar ut ikväll, kan jag spara pengar tills då istället :) Har inte så kvar och måste ha råd med julklappar oxå. Blir nog film eller något istället.
Har äntligen skaffat skype btw, Roxanne.Anderberg heter jag där för dem jag känner som vill lägga till. Cassandra är ju i Thailand nu så det var nog dags att skaffa det så att man kan snacka lite med henne ^^ vilket jag gör nu :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0