God Jul!! :D

God Jul allihopa :D Sitter och dör i soffan efter all jävla julmat. Fy så gott :D
Dagen började med att mor min väcker mig klockan 9 på morgonen och ropar "frukosten är klar". Då var ju man pigg och glad... Lyckades tvinga i mig en liten macka och sen blev det raka vägen in i duschen. Runt halv elva var alla påklädda och halvvakna så då kunde vi dra oss till kyrkogården och hälsa på pappa (Tog bilder men med syrrans mobil så orkar inte fixa). Det var jätte mysigt men iskallt, hatar vintern. 
Efter vi var julfixade så körde vi enligt Anderberg-traditionerna, blev först kalla anka vid 3, sedan maaaassa julmat, presenter, polarexpressen och slutligen Risalamalta med jordgubbssylt :) Nu har mamma och farfar har gått och lagt sig så det är bara jag och syrran kvar i vardagsrummet och med tanke på att jag ska upp vid sex imorn så ska jag nog slagga snart ^^

I julklapp btw så fick jag pengar och ett minneskort till mobilen av syrran, mitt minneskort ligger på typ 245 mb just nu, vilket inte räcker till så mycket ^^ 
Det var inget stort firande i år men det var en riktigt mysig och lyckad jul med massa julmat som kommer räcka iaf året ut :D 
Här kommer lite bilder! :) 


Våran fjuttiga Julgran med väldans lite julklappar ^^

Julfin ^^

Julmat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0