Lite förkyld :(

Tillbaka från jobbet nu och mår ganska piss. Min första riktiga dag på OnOff gick jätte bra och jag gillade verkligen personalen där. Ska bara stå i kassan så det blir ganska skönt och jag känner att jag kan den iaf. Skämdes lite granna över att jag hostade som fan hela tiden. Typ hej nu kommer jag och smitter er alla!
Min mat idag har varit två pepparkakor, en liten 10kronors hamburgare och 3 lökringar. Detta fick jag tvinga i  för typ två timmar sen bara för att det kändes fel att jag inte hade ätit på hela dagen och när Roxanne måste tvinga i sig mat så vet man att hon är fan sjuk.

Glömde bort inlägget så det jag skriver from och med nu är skrivet två timmar senare än det som står över. Nu är Ellie här, hon är oxå förkyld så vi ligger i soffan kollar på Idol och tycker synd om oss själva. Min mamma letar efter syrrans hamster som har rymt IGEN. Vi bor ganska litet så fattar inte hur hon inte kan ha hittat den än. Jag har oxå kollat en massa, den är helt jävla borta asså ^^ Skit sak. Ska fortsätta kolla på idol nu och sen blir det nog film. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0