Baby, don't leave!!

Tjenixen :) hemma från jobbet som gick ovanligt fort, kom hem på en halvtimme istället för en timme :O
Varit sjuk hela helgen och blev tvungen att banga på krogen efter vi hade käkat middag i lördags när vi skulle fira Magda. Skit trist men nog för det bästa. Har till och med tvingat mig själv till jobbet både igår och idag men funkar om man dricker hostmedicin och äter massa tabletter. Älskar att jobba på OnOff, råkade jobba över igår och var nära idag bara för att jag hade så kul. Man kan tro att märka varor och stå i kassan är as trist men för någon som aldrig har gjort det förut så är det fan kul, speciellt om man var den ända bland 5 killar som lyckades laga markeringsapparaten :D 
Imorn blir det OnOff igen och skulle egentligen fira en polare på Café Opera på kvällen men skippar det för jag ska banne mig bli helt frisk först plus att jag har fått öroninflammation och går på penicillin. Istället så ska jag träffa en kille jag träffade på krogen och som jag knappt minns hur han såg ut, känns ju jätte bra xD. Blir iaf en fika på stan direkt efter jag har jobbat :)
Har precis fått höra den hemska nyheten att Cassandra åker till Thailand redan ikväll!! :O Inte träffat henne sen i onsdag så ska försöka vara med henne lite ikväll. Suger att det kommer dröja ca en och en halv månad tills vi får träffas igen, men jag vet att tiden kommer gå jätte fort och snart blir det Thailand för mig också :)
Ska försöka få tagit i Ellie nu så vi kan träffa Cassandra ikväll PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0