Absolut ingenting

Idag blev det en chilldag, helt klart. Kollade lite på tv först och sen på kvällen satte jag på filmen Robotar. Sett den förut men hade glömt bort heeela handlingen. Grym film iaf! För människor som gillar animerat/tecknat så rekommenderar jag den lätt!!
Sedan spenderade jag ca 5 timmar på att kolla på säsong åtta av Scrubs. Trodde att jag hade missat hela säsongen men det visade sig att jag hade dem flesta avsnitten. Men men, man kan inte se för mycket av Scrubs liksom :D

Imorn ska jag göra Sushi och kolla på film med Cassi och Ellie här hemma. Men kom på ikväll att jag kanske ska vara barnvakt imorn. Är jävligt osäker så får ringa sen på dagen och kolla. Hoppas inte, även om det gäller typ 300 spänn.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0