Dagen efter...

Nu har jag äntligen tagit mig orken för att skriva ett inlägg.
Igår var jävligt roligt, tror jag ^^ Jag, Cassi, Isa, Madde käkade sushi hos Ellie och så fort alkoholen hade kickat in så började allt spåra. Vi hade sagt krogen från början men istället blev det hemmafest hos Kalle Kloo med massa gamla skarpängare vilket var jätte roligt. Men sen blev man fullare och fullare och nu minns jag inte ens att jag kom hem. Fattade ju att jag hade gjort det när jag vaknade men kom inte ihåg det för fem öre.

Var inte chockad heller att när jag vaknade så mådde jag PISS. Vaknade nio och lyckades inte äta för än 4 och då tvingade jag i mig ett wienerbröd. Låg som en zombie i soffan hela dagen och däckade lite då och då. Men mamma lyckades få med mig till kyrkogården iaf, vilket jag är glad för :) Det var hemsk trafik till skogskyrkogården och det tog oss typ 90 min att åka dit och för att göra det ännu bättre kunde man inte köra in bilen i Sveriges största kyrkogård. Min pappas grav ligger typ längst bort så det var ju inte kul att gå hela vägen, fast iofs, det var jätte vackert där med alla ljus så lite värt var det att gå :)

Ikväll ska jag eventuellt vara med Magda, hon hade ont i huvudet men förhoppningsvis blir det bättre snart :) Oavsett så blir det film iaf och medans jag väntar ska jag nog dricka lite Cola och kolla på min favoritfilm Polarexpressen <3 btw, jag dissade Coca Cola imorse så då kan dem som känner mig förstå hur jääävla bakis jag var.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0