FYI

God morgon, sovit bara 6 timmar men känner mig ganska pigg ändå. Har min alldeles för varma kopp te och en rätt så smaklös macka men känner mig rätt nöjd ändå ^^

Igår var jag ju barnvakt, vilket gick jätte bra. Familjen hade 3 söt flickor som var hur snälla som helst och vi hade jätte roligt tillsammans. 500 spänn rikare dessutom :D Eller aa, 350, för sen blev det shopping på ICA, chips, cola och allt sånt ^^
Självklart var det inte bara till mig (a) Cassandra och Elllionor var hos mig igår och vi kollade på Wanted. Försökte se den filmen för typ två år sen men somnade hela tiden. Den var bra iaf, lite för många twists men bra ändå :)

Idag ska jag först bara chilla och sen kanske träffa Lars :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0