God...hmm... morgon?..

Jag vet att jag gick och la mig runt 7 igår men kan ändå inte fatta att jag vaknade klockan 4 idag. Nu är det bläcksvart och man ska typ sova om 8 eller 10 timmar. Jag kommer omöjligt kunna somna, nu är det för sent, jag har vänt på dygnet... :(
MEN jag får göra det bästa av dagen, fixat lite käk, gjort en kopp te och tagit fram Coca Colan. Och för att göra dagen ännu bättre ska jag kolla på min favorit film Polar Expressen. Jag har alltid sagt till mig själv att den ska man kolla på när solen är påväg ner och det fortfarande glittrar lite på dem snötäckta gatorna. Man ska även sitta med en varm kopp té eller choklad och kura ner under täcket. Kollar gärna på den själv, men mysigt sällskap skulle inte sitta fel ^^
Så nu blir det film! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0