Just my luck!

3 dagar senare men här kommer ett kort inlägg. Imorn när jag har tid ska jag skriva om veckans bravader + bilder och just nu ska jag bara skriva om idag och kort om imorn :)
Idag har jag jobbat på fritids, började halv 2 vilket var as nice. Fick äntligen kolla på mina små tvåors konsert oxå, åh vad duktiga dem var, kände mig som en mamma och blev as stolt! :D
När jag kom hem fixade jag mig och sen har jag letat efter mitt pass i typ en timme. Legget är totalt borta, ute nånstans men passet hittade jag tillslut. Sjuuukt skönt! Tyvärr missade jag bussen jag ska ta men det går snart en till, kommer bara lite senare än tänkt, typ en halvtimme ^^ Juste, glömde säga att jag ska på Tegel ikväll, ska dit med Ellie, Tilly och Magda och "ta en öl eller två", alla vet att det aldrig slutar med bara en eller två ;)
Och IMORN då kommer Tobias upp hit från Lund och så ska vi se Stone Sour, AWESOME!!! as taggad :D Men mer om det imorgon, nu ska jag fara, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0