Need more money!

God morgon :)
Vaknade för typ en timme sen, sjukt skönt när man inte jobbar ^^ Idag ska jag till centrum, hämta mitt legg som är hos polisen och sola med Ellie och Cassi. Efter vi har solat ska vi alla till Cassi, fixa oss och föra lite, på kvällen ska vi på krogen i stan. Vart vi ska bestämmer vi nog när vi är hos Cassi.
Igår fick jag reda på hur mycket jag ska jobba på OnOff och hur mycket jag skulle få i lön idag. Lönen var högre än vad jag trodde vilket är sjukt bra men mina timmar på OnOff var typ bara 76 och om jag bara får så få timmar kommer det inte räcka till Thailand, ville ha typ över 100 timmar. Kanske behöver sälja bilen ändå "/ men ska se först om jag kan få fler timmar av dem.
Det var väl det :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0