Nothing

Kom precis på att jag inte skrivit ett inlägg, så här kommer ett ^^
Igår kollade jag och Ellie på Harry Potter 3 och 4 som är sååå mycket bättre än 1an och 2an och nu är jag as taggad på att kolla på 5an och 6an som jag knappt minns.

Idag blev det barnvaktsjobb vilket gick lika bra som sist, satt och pratade med dem två äldsta hela tiden medans 6åringen var hos en kompis. Som sagt, sjukt soft jobb, hatar bara resvägen dit men aja, värt pengarna ^^
När jag kom hem hade jag lite ont i huvudet, vilket jag fortfarande har, så jag la mig på soffan och dog medans skitprogram gick på tv, vilket det fortfarande gör.

Imorn blir det lite stressigt för att vi ska göra sushi hos Ellie klockan 7 och sen dra ut. Men jag ska vara barnvakt imorn mellan 2 till 6 och då kommer jag inte vara hemma för än klockan halv 7. Så måste typ duscha, välja kläder, packa smink och fixa håret innan. Måste även köpa mat men då får jag väl springa till lidl och sen hem igen för pallar inte ta med mig till barnvaktsjobbet :P

Nu orkar jag inte skriva mer för idag, så... PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0