Party Party

Fixat klart mig och nu väntar jag bara på att Ellie och Cassi ska komma och hämta upp mig med så vi kan dra till Ellie och börja föra lite. Jag tror att planerna är ikväll att vi ska först till Ricke och dricka lite där och sen så drar vi till Matte i Grindtorp och fira Björn där. Kan även hända att det blir stan sen efter men vi får se, jag hoppas inte iaf ^^
Har precis laddat upp massa bilder på datorn som har är från slutet av oktober och lite nu i november, imorn ska alla upp på facebook! Även bilderna som jag har tänkt att fota ikväll ska upp!



Och så här ser jag ut ikväll, ganska simpel med cheap monday jeans och en volangtopp från HM, fast ska förmodligen låna en annan topp av Cassi. Ha en skoj lördag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0