Taggad för Thailand!

Nu har jag varit hemma från barnvaktjobbet i typ en timme. Lättare jobb får man leta efter. Vi satt och kollade på tv i typ två timmar, as skönt. Har fått jätte mycket jobb från den familjen. Jobbade två timmar idag, ska jobba två timmar imorn och 4-5 timmar på fredag och sen ska jag jobba runt 5 timmar nästa fredag oxå. Sen sa pappan att det kommer säkert bli mycket mer efter det oxå. Men bara dem här två veckorna kommer jag ha tjänat ca 1300 spänn. Vilket är väldigt passande med tanke på att jag bara har 500 kr kvar och jag vill helst inte använda pengarna jag har lagt undan till Thailand.

Jag känner verkligen att jag kan fixa den resan. Jag har nu lagt undan 3000 kr, nästa månad kan jag lägga undan ca 2000 kr, sen ska jag sälja min bil som kan ge ca 10000 kr och om jag får jobbet på onoff kan jag tjäna lätt ytterliggare 10000 kr. Så jag kommer ha runt 25000 kr vilket är mer än vad jag behöver.
Och om vi räknar utgifter så blir det ungefär 5000 kr för flyg, 2000 kr för hyra, 2000 för mat och sen på nöjen och mammas födelsedag vill jag ha kanske 6000. Så sammanlagt blir det 15000. Sen kan siffrorna så klart ändras helt och hållet, men om jag får OnOff så kommer det se ut ungefär så här. Aweeesome. Så Thailand blir av!!


(Thailand 08/09)

Nuuu ska jag komma på något att göra tills Ellie kommer som blir runt nio-tio tiden och eftersom vi måste vara sparsamma så vi har råd med Thailand blir det Harry Potter. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0