To sleep or not to sleep

Maggan kom över tillslut och vi kollade på "I hennes skor" som gick på tv, vi snackade även en del och jag fick klaga över hur hemsk jag mådde idag och hur hemskt jag fortfarande mår. Under tiden så kom en dum, jätte stor fjäril som flög runt i vardagsrummet. Vi fick totalpanik och tillslut tog vi kuddarna och försökte vifta ut den. Gick som förväntat inte så jätte bra men lyckades slänga ut den till slut. "jätte intressant..." tänker säkert ni men den var fan läskig och totalt värt att nämna!

Efter filmen och några How I met your mother avsnitt så drog hon och jag bestämde mig för att kolla på femte Harry Potter filmen. Dem är typ bättre än vad jag minns sen tidigare och jag vill jätte gärna se det sjätte inatt, men klockan är 4 liksom och sen var det ju meningen att jag och Ellie skulle se alla tillsammans men vafan, jag orkar inte vänta xD Plus att jag är sjukt pigg och vet inte vad jag annars ska göra. Kan fan inte bestämma mig :(
Får se hur jag gör ^^ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0