Trött Roxy

Hej hej, ligger hemma och vilar just nu innan jag ska åka iväg igen och vara barnvakt.
Idag har jag och Cassi varit i Sollentuna, jag hade arbetsintervju vid elva på OnOff i stinsen. Gick väldigt bra tycker jag, men vet inte för än dem hör av sig. Efter intervjun köpte jag en försenad present till syrran och sedan hämtade vi upp Patrik och köpte dricka till helgen. Kom hem för typ en halvtimme sen och ska åka iväg igen om typ en timme eller så. Efter barnvaktsjobbet så ska jag kolla på Harry Potter 3 och 4 med Elllie :) 

Igår var mysigt som vanligt. Vi åkte iväg och köpte Sushi sedan kollade vi på Robin Hood, Hercules och Kick-Ass. Vi kollade även lite biljetter till Thailand och lägenheter som vi kan bo i. Nu kommer det nog bara 6 veckor istället för 10 veckor för min del. Cassandra ska åka dit redan i början av december så det blir lite länge för henne att stanna hela mars, så vi åker i början av mars istället. Vilket funkar bra för mig oxå för det vet jag att jag kan fixa pengar till och sen så kan jag ha råd att göra någon resa i sommar :)

Nu ska jag dö lite, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0