Utgång snart!!

Fick sluta en timme innan så kom precis hem och nu måste jag snabbt som bara denna sminka mig, välja kläder och fixa håret. Men det brukar oftast gå ganska snabbt för mig och välja kläder ska jag inte göra för än Cassandra är här för jag har så svårt att bestämma mig ^^ 
Ikväll blir det först göra och käka sushi hos Ellie och sen drar vi ut på krogen, vart någonstans vet jag inte än men förhoppningsvis har Ellie satt oss på massa olika listor :) Jag har en massa att dricka så det kan bli antingen en väldigt rolig kväll för mig eller så blir det att jag råkar dricka fööör mycket och det blir en katastrof. Men det kommer nog bli as lyckat :) 
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0