Making money! :D

Pigg och glad som vanligt. Ligger i soffan och spelar lite facebookspel och hoppas på att kunna dra mig in i duschen snart. Igår var lite upp och ner för mig, det var sista dagen som lärarvikarie och det ska bli skit skönt med lite sovmorgon nästa vecka. Däremot kommer jag sakna den klassen som fan, jag har varit så mycket med dem den här hösten så det börjar kännas som jag jobbar i den klassen fulltid. Älskar verkligen den klassen :)
På kvällen så var jag barnvakt för en familj i viggbyholm, hade jätte kul och tjänade 500 kr, under den tiden fick jag reda på att jag ska vara barnvakt idag oxå, klockan 3-8 i djursholm, så det blir ytterligare 500 kr.
Det bästa med dagen var när dem ringde från OnOff och berättade att jag fick jobbet :D ska jobba massa under december månad :D Thailand, here i come ;D

Igår blev det även krogen, inte det bästa när man jobbar till klockan 9. Snacka om att jag var otaggad, tjejerna lyckades tagga upp mig lite men bara för ett tag. Jag var väldigt trött, jag kände inte för att dricka och kände mig ful som fan och så hade jag helt enkelt inte kul. Så jag drog vi ett tiden, kanske halv 2, och jag är fan glad för det.
När jag kom hem tänkte jag kolla lite på serier på datorn och käka en macka. Innan jag hade hunnit käkat mackan och laddat klart någon av serierna hade jag däckat och när jag vaknade såg jag en skabbig halväten macka på nattduksbordet och lap-topen vidöppen under mina fötter.

Nu ska jag försöka få min mor att fixa käk till mig (a) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0