Film, film och mera FILM

God morgon! :) 
Ligger i soffan, sjukt seg som vanligt, med en varm kopp te, eller aa, nu är den ljummen :P

Igår kollade jag och Lars på en av mina favoritfilmer The Princess and The Frog. Lars hade inte sett den så då var det ju en självklarhet av att vi skulle kolla på den och precis som jag trodde så ÄLSKADE han den :D
Efter den filmen blev det Over the hedge som jag tycker är lite halvtråkig men ekorren Hammy är ju bara för skön!

Ikväll blir det ännu mer film för då kommer Cassi hit och vi ska kolla på Robin Hood och Hercules och förmodligen baka som vanligt. Men om jag ska gå ner 5 kilo tills thailand så borde jag undivka det ^^ 
Nu ska jag nog typ äta eller något ^^ Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0