Stone Sour och lite annat ^^

Fan va dålig jag har blivit på att blogga, men det blir så när man har mycket för sig ^^ Men gör som vanligt och börjar från senast och senast var när jag skulle på tegel. Och precis som jag trodde blev det mer än "en eller två öl" men hade jävligt kul iaf :D
Dagen efter, seg och lite bakis, så åkte jag runt ett tiden till stan för att möta upp Tobias och hans polare som hade åkt upp från lund, skulle hitta en pizzeria åt dem men jag vette fan vart dem finns i stan så det blev max istället :D Efter det fick jag skynda mig för att jag hade hunnit duscha på morgonen och sen var det raka vägen till Stone Sour. Konserten var awesome, hoppade och sjöng med till nästan varenda låt. Tyvärr stod jag brevid norrlänningarna Per, Emil och Robin och Emil och Robin tyckte att det var skitkul att starta moshpits. Jag tycker inte om moshpits, är för svag och för liten, så varje gång fick jag klämma mig åt sidan för att inte bli inputtad ^^ Men var kul ändå! :D Efter konserten blev ville Emil och Per försöka träffa bandet så vi andra följde med. Vi väntade och vi väntade och tillslut bestämde jag och Tobias att vi rullar hem. Dagen efter blev det en massa filmer och serier hela dagen lång. Idag så steg vi upp vid sju-tiden. Tobias tåg gick halv 9 och jag lovade att åka med eftersom han inte riktigt hittar dit. Trött som fan somnade jag nästan direkt när jag kom hem och sov till ett typ.
Ikväll blir det party med Ellie och Cassi. Ska festa med Ricke och hans polare och fira Björn. Var sjukt länge sen vi var med dem så jag är jävligt taggad ikväll. Måste bara ta och börja fixa mig, det här lockiga håret blir inte spikrakt av sig själv ;D Hörs imorn! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0