Klagmonstret

Åh den grymma träningsvärk, varför, säg varför ska du existera? Sitter i soffan och vägrar röra mig just nu, jävligt glad att jag inte är bakis iaf, men sen så drack jag inte såå mycket. Så lagom full jag var igår vill jag alltid vara på krogen :)
Igår var vi iaf på La Roy, har aldrig varit där förut för att jag har vägrat men igår så gav jag det en chans och jag gillade lokalen, även om den var rätt liten och jag gillade musiken MEN det är endast ett ställe jag drar till om jag har tänkt till 100% att bara vara med tjejerna hela kvällen. Stället kryllade av fula stekare och wannabe stekare, den ända ens värd att kolla lite på var den ena bartendern som verkligen inte hörde hemma på den klubben. 
Jag hade kul ändå, eftersom jag var där med Cassandra och Ellie, sen drog Ellie ifrån oss ganska tidigt och vid halv 2 åkte jag och Cassi för att hämta hennes mamma och åka hem. Juste, Cassi drack inte igår så vi åkte bil, aaaasskönt!!

Idag ska jag fortsätta med att vägra att röra mig, Ellie kommer säkert försöka tvinga mig till gymmet igen, men ICKE! Jag är trött, hungrig och in pain (älskar att klaga) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0