Hurray for Comics!!

Precis som jag alltid gör när jag inte får äta vad jag vill så har jag skippat middag. Pisshungrig men jag vill ha min fucking hamburgare!!
Så nu svälter jag och är jätte irriterad. Min mor hade tid att köpa mat till storesyrran men neeej inte till mig, TACK!!
Grejen är oxå att jag kommer typ inte somna om jag inte hamnar på bättre humör och då kommer jag aldrig komma upp imorn och jag kommer aldrig kunna somna om jag inte äter och jag inte äta för än jag får det jag vill ha. Jag vet att jag är som en omöjlig treåring just nu men vafaaan!!


Satt och kollade lite seriegrejer idag. Började med att jag vill ha en t-shirt som Sheldon har på sig i serien men som var slutsåld. En grön med massa svarta fladdermöss formade till ett frågetecken, som då symboliserar the riddler som är min favoritkaraktär i Batman. Iaf, blev sugen på att ladda ner lite gamla batmanserier och stötte på ett forum om något jag hade totalt glömt bort, den nya batman-filmen The Dark Knight Rises, och jag hatar att säga att dem ännu inte valt vem/vilka fienderna blir och jag hatar att säga att dem inte kommer använda sig av The Riddler i filmen *tear*. Mindre än två år kvar iaf, så jag är taggad!! :D Upptäckte även något jag inte visste innan och det var att nästa år så kommer en ny  X-men film, "X-men: First Class", och jag som har sett alla andra X-men filmer och följt serien när jag varit yngre (lite under dem senare åren oxå (a) hehe) måste ju sjäääälvklart se den!! Vet inte vilken dag den har premiär än och jag vett att dröjer ett tag men jag är fan taggad!!
Okej nog om detta, nu ska jag rota i köket medans jag suckar as högt så att mor kan höra ^^ PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0