Some kind of teacher ^^

Tja tja bloggen! ;D 
Ligger i soffan och vilar efter jobbet. Morsan ringde imorse runt imorse och sa att jag skulle vikariera som lärare för tvåorna. Gick väldigt bra och ska fortsätta hela veckan. Blir ett par timmar vilket betyder en massa cash. Men kommer börja åtta varje dag så det blir inte mycket leka för min del :( 
Men jag kommer närmare Thailand iaf! :D

Igår kom Fne lite senare på kvällen och ännu senare kom Ellionor som sedan sov över :) Filmerna för hela söndagen blev The Polar Express, I am Sam, The Blind Side, Because i said so och medans Ellie sov satte jag på Cloudy with a chance of meatballs. Filmberoende kan man lugnt säga ^^

Sen finns det väl inte mycket mer att skriva, den här veckan verkar inte bli så spännande så :P PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0