Vill du leka?

Så nu har jag sminkat mig, bytt om (mjukisarna är kvar) och klippt håret (inget som syns, hjälper bara när jag ska fixa det sen). Allt det här betyder iaf bara en sak, jag har tråkigt. Usch vad tråkigt jag har och fyfan vad jag vill ha ett jobb. Ska på intervju hos onoff imorn. hoppas som fan att jag får det jobbet, så som jag lever nu funkar inte, plus att jag vill ha råd med thailand ^^ 
Cassandra ska komma lite tidigare men först skulle hon fixa sig, och vi båda vet att det kommer ta ett tag då ;D Så får väl leka själv ett tag till :(

PUSS!





Kommentarer
Postat av: Li

söt bild (:

2010-11-02 @ 15:00:27
URL: http://stockholmbruden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0