All alone :(

n ensam igen och gör absolut ingenting som vanligt. Syrran och hennes polare kom över med chips och cola och tyvärr har sockret i colan gjort mig lite yr just nu, vill typ dö lite ^^
Dem hade hyrt I love you Philip Morris som jag har sett innan, så var inte så taggad på att se den men gjorde det ändå :) Är en jävligt bra film, bara inte en sån jag ser flera gånger.
När dem drog så kollade jag på the benchwarmers. Inte så känd film men jag tyckte den var ganska bra, gulligt slut och så :) Några kända skådespelare också.





Imorn blir det söka jobb och sen vara med Fne, och nu blir det lite Paradise Hotel samtidigt som jag halvsover. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0