Disney och kakor <3

Hej Svejs :) 
Igår hade jag en as mysig kväll med Cassandra :) Blev en as god sallad och en massa Disney, så som Skönheten och odjuret, Mästerdetektiven Basil Mus och Oliver och Gänget. Fast under Basil Mus så bakade vi istället. Blev mumsiga kola- och chokladsnittar.
Cassi passade självklart på då att sukta Sollentunagrabsen, men det var fan gött!

Igår snackade vi även om hur svårt vi har för att somna om ifall man vaknar tidigt och självklart ringer min mor mig idag klockan halv 9 och frågar om jag kan jobba idag klockan ett. Försökte somna om så att jag kunde vakna elva istället. Men icke, jag låg klar vaken ända tills typ halv 11, dååå somna jag ...
Gick jätte bra idag ändå och har fått jobb imorn oxå :) 

Ikväll kommer Ellionor hit, vi ska kolla på senaste avsnittet av Desperate Housewives och det blir säkert en film sen efter. Ska även klaga på hur pank jag är och panik det ger mig. Bättre gör det inte att jag ska på Kryssning på onsdag. Skit kul med kryssning, absolut. Men inte om man är pank xD nykterist javisst!
Man skulle gärna vilja låna av nån men jag har skulder och utgifter så att det räcker. Aja, här kommer bilder :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0