FMFL

Sitter på soffan med syrran brevid mig, som vanligt inne i våra egna datorer och säger inte ett ord till varandra (får bli under nattciggen istället). Känner att mitt depp-svacka som jag har kommit in i, inte riktigt kommer försvinna. Dels är det för att det är så mörkt, men mest för att jag inte gör något på dagarna, och jag träffar aldrig nytt folk, JAG BEHÖVER NYA MÄNNISKOR! Liksom alltid samma visa, alltid samma människor. Till och med killarna jag träffar ändras inte, fram och tillbaka fast det inte finns något större intresse till nån av dem. Visst det är kul att ha någon söt att snacka och smsa ibland med men nu är jag trött på dessa pojkar, VILL HA NYA!!

Fan måste skaffa jobb så jag kan flytta härifrån så fort som möjligt och komma ifrån mitt tråkiga liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0