Första inlägget, wohooo!

Jag vet att min blogg ser ut som skit just nu, och självklart ska jag fixa det men tänkte komma igång med bloggandet först.
Mitt namn är Roxanne Anderberg, 19 år och är lite av en nörd ^^ Har en annan blogg som jag har slutat använda Missfoxy.blogg.se. Tröttnade på den och nu några månader efter vill jag börja blogga igen.
Tog studenten i år så har absolut ingenting att göra på dagarna, är dessutom arbetslös men får vikariejobb ibland, men allt för sällan, så nu har jag iaf all tid i världen att blogga, även om det är bara skit jag bloggar.

Kommer väl skriva lite vad jag gör om dagarna, lite tankar och lite om mina olika beroenden. Det kommer tyvärr vara knappt några inlägg om mode och dagens outfit, klart jag bryr mig om vad jag har på mig, men bryr mig inte om att andra ska veta det. Jag är som sagt, Some kind of nerd!
Nu ska jag fixa en kopp te och röka upp min sista cigg *snyft*
(avslutningssignatur funderar jag ännu på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0