Getting Better!

Hej hej :) Idag har varit en busy day. Åkte iväg runt ett med mamma och övningskörde runt i hela Sollentuna, sedan till Ikea där vi köpte lite smågrejer och sen till Akalla där vi käkade jätte god persisk mat och sen tillbaka tillbaka hem :D
Va ganska trött när vi kom hem så blev raka vägen till soffan och in här på bloggen :) Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, blir typ bara att vara hemma som igår. Imorn ska vi övningsköra igen så är nog bäst. Börjar btw äntligen känna mig redo. Mamma klagar mer än min körskolelärare men idag verkade hon ritkigt nöjd och sa att jag ska bara bli pytte lite säkrare, speciellt i rondeller. Jag har typ fobi för rondeller bara för att en gång när jag körde utan mamma så höll jag på att krocka i en. Fast det har jag inte såklart sagt till henne, jag har bara sagt att jag är rädd för att krocka. Iaf, lite mer körning i rondeller så är allt klippt och klart inför måndagen :D

Nu ska jag nog... hum... titta på Americas Next Top Model :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0