Grattis Ellionor!!!! <3333333

Nu har vi precis kollat klart på the departed. Äääälskar den filmen, allting är så jävla klockrent och bra! Rekommenderar till alla dem som inte har sett den.
Dem andra har gått och lagt sig nu och jag ska väl oxå göra det. Mår ganska illa för att jag har ätit massa godis och kakor. Min kropp mår inte bra av så mycket sött nu för tiden och jag vill typ bara spy. Hoppas på att en cigg ska hjälpa, måste bara orka smyga mig ut ^^ 

Vill även säga GRAAAAAAAAAAAAATTIS till min älskade bästa vän Ellionor som fyller 19 år idag och är ute och firas med sina kompisar som inte har en farfar som hälsar på. Men jag ska fira dig baby, promise! <3
Stort grattis igen!!!!



ÄLSKAR DIG <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0