Hej hej!

Tänkte berätta lite vad som har hänt sen senaste. Hade som sagt uppkörning igår, failade stort, och ja, jag skyller på nervositeten till 95%! och för att jag inte hade en blekaste aning om vad jag skulle göra när han sa att jag skulle göra en säkerhetskontroll (a)
Efter uppkörningen åkte jag runt på buss i typ en timme och hamnade tillslut i Kragstalund där jag skulle vara barnvakt. Jag skitbra som vanligt :) På kvällen kom Ellie över till mig så degade vi tsm :)

Idag fick jag jobb på Viggbyskolan, skulle vara där halv 12 men gick inte så bra med det. Kom i tid till min buss men då hade jag glömt busskortet så fick ta den som gick en halvtimme efter. Den bussen var sen så då missade jag bussen jag skulle byta till vid centrum. Ville inte komma ännu en halvtimme sent så ringde Ellie och tvingade henne från min soffa för att hämta mig och skjutsa mig till jobbet. Kom fram typ 20 över 12, så var bara 50 min sen (a)
Blir jobb imorn oxå så idag ska jag bara ta det lugnt, kolla på film och gå och lägga mig tidigt :)
Fan va jag önskar att jag hade dålig syn (a)






PUSS!

Kommentarer
Postat av: Isak

Du borde fundera på att bli en sexig professor :O

2010-10-12 @ 17:50:57
Postat av: yogi

istämmer!

2010-10-13 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0