Idoliiii :D

Hej hopp! Sitter i soffan och kollar på Idol med min mami :) Vi hann med lite övningskörning idag och känner mig mer redo, det som saknas mest är min dåliga spegelrutin. Får vi öva på extra hårt imorn :) När vi kom hem var jag helt slut, delvis för att jag inte fick någon sömn inatt och för att jag blir fan trött när jag kör bil. Så la mig i soffan och somnade nästan.
Läggdags blir det lite senare ikväll. När idol är slut blir det lite Americas Next Top Model, en liten cigg på framsidan och kanske lite girltalk med nån av tjejerna :)

Imorn blir det som sagt övningskörning. Vi kommer köra runt i Sollentuna eftersom det är där jag ska köra upp och eftersom vi är nära släkten så blir det lite persisk mat på någon restaurang i Akalla. MUUUUMS! :D
På kvällen blir det troligen film som vanligt.

Nu blir det tillbaka till Idol, Heja Jay, Olle, Danne och Linda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0