Jag kan inte och jag vill inte laga mat!!

Jag kan knappt tro det själv, men den här kökskatastrofen gör pommes frites från grunden och lyckas! Vi har ingen fritös så jag steker dem i sjuuuukt mycket olja och hittills har inga svarta pommes uppkommit (a)

Medans jag steker på så är min mor på väg till Vaxholm för att packa in syrrans och hennes killes grejer i hennes bil, det är nämligen så att min syrra flytter hem idag, igen. Med sin pojkvän...
Och med tanke på hur snäll jag är och att jag vet att det suger att sova två pers i en 90-säng så har jag sagt till dem att dem kan sova i mitt rum där jag har 1,20 säng (eller 1,40, jag glömmer alltid) medans jag sover i syrrans rum. Men bara tills Tom hittar en egen lägenhet för jag gillar mitt rum, fast det är rosa med ett gigantiskt öga, så tycker jag faktiskt om det ^^ 
Min farfar sitter just nu och kollar på fotboll, själv tycker jag inte om att kolla på sport, Ishockey kan vara spännande men inget annat. Så jag håller mig här i köket precis som alla andra kärringar i världen. (brände precis över typ 20 pommes btw, och så har jag bränt hela mig, wohoooo).
Jag är ju en slags nörd, vilket betyder enligt lilla mig att jag inte lagar mat, kollar inte på fotboll, bryr mig inte om smink och dagens mode. Jag trivs bra framför datorn eller tvn, spela spel, kolla på film och ha absolut ingen koll på vad som händer i världen. Jobbigt nog att hålla koll på mitt liv liksom ;)
Och nu känns det som att jag bara babblar på så ska avsluta innan det blir för mkt. så PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0