Kålpudding och Idol <3

Heluuuu :) Sitter i vardagsrummet med mamma, farfar och så syrran brevid mig och har precis kollat på idol. Hejjar självklart fortfarande på Jay :D Idag gjorde farfar sin kända kålpudding som hela vår familj älskar men börja sakta men säkert tröttna lite på. Fast det är en tradition att vi äter det med farfar så jag gillar det ändå :) 
Så fick jag höra massa historier om min pappas halvbror som jag aldrig har träffat och lite om min pappa, som tydligen gjorde hembräntvin i sitt badrum när han gick på universitetet, trodde jag aldrig om den nörden ^^ hehe

Kvällen kommer fortsätta precis om resten av helgen ska, framför tvn eller gömd i mitt rum, wohoo!!! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0