Kan någon lära mig att laga mat!?

Mamma ville inte fixa något att äta åt mig, fast jag klagade skit mkt om min rygg och tillslut dissade hon mig och gick till sitt rum. Så här låg jag, på soffan och hade för ont för att röra mig och var sjuuukt hungrig. Efter typ en timme eller två försökte jag laga mat så jag satte på spisen, hällde på olja och efter nån minut la jag på korven och köttbullarna. Het olja stänkte på mig och allt blev totaltbränt. Av ren hunger och lite ilska mot, vad jag då tyckte, min själviska mor, så slängde jag spaden i fönstret och började gråta för mig själv.
Sen gjorde jag om allting, åt 3 prinskorvar och en macka. GREAT!

Men nog med klagomål, ska snart ta min kvällscigg, kolla lite på tv och sedan slagga. Imorn blir det jobb klockan ett och på kvällen blir det mys med Cassandra och planering av flytt till thailand i vinter. Ska bli awesome! :D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0