Kill me!

Jobbet gick bra idag, dem verkade nöjda och jag tror att jag kommer få mer jobb där. Hemvägen sög däremot, inte illa nog att mina fötter var genomblöta och iskalla men det tog mig en timme att komma hem. Var en massa vänta på bussar och tåg och stå i kylan i typ sammanlagt 30 min.
När jag kom hem stod mamma och lagade tacos och berättade att hon hade chips. Perfekt tänkte jag eftersom Cassi skulle komma lite senare. Men neeeej, dröjde inte länge tills jag kom på att högskoleprovet är imorn. Så där sprack dem planerna och vi fick skjuta upp tills på söndag "/
Jag är sjukt otaggad på provet, planerna för helgen blev helt upp och ner vända och nu måste jag vakna typ klockan sex. HAAAATA!!! 
fast lite taggad för att det blir min första gång och jag har inte förberett mig ett piss för det så då är jag astaggad på att se vad jag kommer få för resultat :D

aja nu ska jag väl försöka varva ner så att jag kan somna. Älskar btw att Geir satt osäkert idag!! :D mohahaha
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0