KRYSSNING!!!

50 min kvar tills jag blir upphämtad och åker till båten. Ätit en stor middag (lax med lite random tillbehör) så slipper käka på båten ikväll. Även packat ner lite sprit vi hade hemma så det är alltid något :)
Nu är jag iaf helt klar. Sminkning kommer ske på båten för att... aa, jag gillar inte att ha smink på mig och har bara det när det är fest typ. 
Så nu inväntar jag bara upphämtningen ^^ Btw inte rökt sen i måndags, skulle kunna säga "duktig Roxanne" men anledningen är att jag är skiiiiiit pank och har inte råd med ett nytt paket. Har inte varit alls särskilt jobbigt men ikväll är det krök så då har jag tur att Cassi är skyldig mig och att det finns många att sno av. Mohaha

Ska kanske även nämna att det är båten Galaxy som vi ska åka med, och det är den båten vi har alltid åkt med. 18års-gräns på vardagar äger! :D



Och som sagt, så fort jag orkar så ska jag lägga upp bilder, iaf på facebook. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0