Love 2 be broke

Älskar att jag är grym på att skrämma upp mig själv. Kollade ut genom köksfönstret och trodde att jag såg en människa precis utanför som stirrade rakt mot mig. Det var självklart bara en blomma som reflekterades i fönstret men kan fan inte släppa det så kallade ansiktet. Fy, rysningar ^^ 

Idag har jag jobbat igen och ska jobba imorn oxå 13-16. Inte så många timmar men bättre än inget. Ska jobba på halvdag på en annan skola på fredag så det blir som att jag har jobbar 2 heldagar den här veckan.
Imorn blir det som sagt kryssning. Vi blir skjutsade dit halv 7 av Cassandras pappa, as schyst! :D
Kommer packa med massor av mat i väskan och se om jag kan sno något vin eller något hemifrån. Eller tigga drinkar vid baren xD hahaha. Fan va jag längtar till löning, även om massa skulder ska betalas då.
Massa bilder ska det bli iaf och sen får vi se om jag orkar lägga upp alla. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0